Avatar billede zappel Nybegynder
25. februar 2014 - 19:51 Der er 3 kommentarer

2 skærme og kan kun dublere dem

efter at jeg formaterede min hardisk fra windows 7 32 bit til windows 7 64 bit. har jeg kun kunne vælge og dublere mine skærme og ikke udvide mit skrivebord over dem begge. den genkender kun den anden skærm den giver bare kun muligheden for at bruge et af dem eller lade dem visse præcist det samme.

nogle gode bud på en løsning?
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
26. februar 2014 - 00:09 #1
Har du prøvet at højteknologisk på skrivebordet og trykke Skærmopløsning? Derinde kan man vælge om skærmen skal dupleres eller  udvide skrivebordet. Nogle computere har en specifik knap på tastaturet (min er det fn + f4.

I windows 8.1 trykker du nede i højre hjørne så den lille siderne i kommer op. Tryk så på indstillinger og derefter ikonet med den lille skærm. Det burde også kunne gøre det.
Avatar billede zappel Nybegynder
27. februar 2014 - 14:39 #2
når jeg går ind i skærmopløsning kan jeg kun vælge og dublere eller kun bruge en af dem.
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
05. marts 2014 - 00:19 #3
Så må jeg desværre melde pas :(