Avatar billede o0Juble0o Nybegynder
24. februar 2014 - 14:50 Der er 6 kommentarer

Grafik kører ikke ordentlig???

Hej folkens! Er der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at få mit grafikkort til at køre optimalt eller finde ud af hvad fejlen kan være?

Film, spil og streaming kører ikke optimalt og det er virkelig et irritationsmoment

Mvh Juble
Avatar billede shako Novice
24. februar 2014 - 15:08 #1
Start med at fortælle os hvilket kort du har.

Hvis ikke du ved det (og du har windows 7)

Højre klik på skrivebord>Skærmopløsning>Advanceret Indstillinger>Kort
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2014 - 16:05 #2
Ja og er din driver til kortet den nyeste.Er Flash Player den nyeste version. Har du de rette codecs til straming så det virker optimalt?
Til spil: Tjek DirectX og det er opdateret og virker korrekt.
Avatar billede o0Juble0o Nybegynder
24. februar 2014 - 16:51 #3
Det er et Gforce GT 540 M.. Har opdateret med de nyeste drivere fra Nvidia, installeret Directx 11 og den nyeste flashplayer, så aner ikke lige hvad det er?

Tak for det hurtige svar :)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2014 - 16:58 #4
Formoder så det er en bærbar pc. Kører det ok hvis du kobler på nettet med kabel?
Avatar billede o0Juble0o Nybegynder
24. februar 2014 - 17:03 #5
Ja det er det :) Der er som end ingen forskel.. Er klar over det ikke kan være optimalt at spille trådløst osv, men problemet er også når jeg ser en film på den via Vlc fx, som ikke streames
Avatar billede askalot Mester
03. marts 2014 - 13:44 #6
Er der plads på din harddisk? Windows skal gerne have mindst 5-6 gb fri for at køre optimalt.

Hvis ikke, begynder windows at skulle tilpasse den virtuelle hukommelse..og det kan gøre computeren langsom