Avatar billede Ladzeeee Nybegynder
22. februar 2014 - 11:27 Der er 3 kommentarer

lyd til både TV og Headset

Hej jeg har et problem. Jeg ser tv via nettet og gamer tit samtidigt , og her bliver lyden lidt et dilemma for kan det lade sig gøre at have lyden fra tv streamet på tvet og lyden fra spillet i headsetet?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2014 - 12:40 #1
så skal du have et usb-stik med indbygget lydkort, og køre headset på det. I spil angiver du så det lydkort i opsætning.
fx http://www.edbpriser.dk/lydkort/logilink-usb-soundcard-with-virtual-3d-soundeffects-id-4382079.aspx?q=usb+lydkort
Avatar billede Ladzeeee Nybegynder
22. februar 2014 - 12:44 #2
Mange tak for det fine svar. Det må jeg heller prøve!
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2014 - 13:01 #3
bare læg et svar selv, så du kan lukke spg.