Avatar billede Kasperroed Praktikant
15. februar 2014 - 14:21 Der er 3 kommentarer

Virksomhedsnavn

Hej med jer

Jeg er godt igang med at starte min første virksomhed. Jeg skal sælge kosttilskud, proteinbarer mv. Jeg har endnu ikke fundet på et godt navn til virksomheden, da jeg ærligt talt ikke er særligt opfindsom. Jeg tænker, at det måske kan starte med "body" efterfulgt af noget andet. Har i nogle gode forslag?

Mvh. Kasper
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2014 - 14:37 #1
bodydiet.dk?
Oversat kan det beskrives krop-kost.dk , men den er brugt.

Har set andre versioner af bodydiet, men der er koblet mere på i starten og et .com i enden.
Ved ikke om man kan få problemer med navnet, eller om det er relevant for dig?
Avatar billede Watson Nybegynder
16. februar 2014 - 12:36 #2
BodyTrim
Avatar billede finb Ekspert
16. februar 2014 - 13:39 #3
BodyGoodie