Avatar billede thadoews Nybegynder
12. februar 2014 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til divs og baggrundsbillede

Hej eksperter!

Jeg har en lidt krillet sag her, som jeg søger hjælp til.
Et billede af hvordan jeg tænker det skal se ud kan ses her:
http://gupl.dk/707349/

Jeg kan næsten løse problemet med "nyhederne" til venstre med et table - jeg kan ikke få en horisontal streg frem i et div... Dog kan jeg ikke få baggrundsbilledet til at virke.

Jeg kan dog ikke få to divs stablet oven på hinanden og så ét til højre... Hvordan med float properties?

Er det muligt at gøre såsom jeg ønsker mig og i så fald, hvordan?
Avatar billede Slater Ekspert
12. februar 2014 - 21:01 #1
Her er et eksempel:

http://amunium.dk/showcase/test-layout.html

- Med ren inline CSS for at det er nemmere at se, hvad der gør hvad.
Avatar billede thadoews Nybegynder
13. februar 2014 - 02:05 #2
Præcis hvad jeg ledte efter! :) Jeg takker rigtig mange gange! :D
Avatar billede thadoews Nybegynder
13. februar 2014 - 02:06 #3
Lig venligst et svar :)
Avatar billede Slater Ekspert
13. februar 2014 - 06:57 #4
Så gerne.