Avatar billede astrobo Nybegynder
12. februar 2014 - 09:06 Der er 2 kommentarer

Grafik/skabelon til en tipskupon

Hej - Jeg har brug for hjælp til grafik/skabelon til en tipskupon der skal bruges til en præsentation (i Powerpoint) i et seriøst tema - gerne med associationer til danske spil layout Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
15. februar 2014 - 17:43 #1
Her et forsøg :

http://gupl.dk/707510/

Baggrunden er Danske Spils Tips-hjemmeside - meget sløret. Det er mest for om vi bevæger os i den rigtige design- og farvemæssige retning?
Avatar billede astrobo Nybegynder
17. februar 2014 - 09:03 #2
Bestemt i den rigtige retning - Jeg tænker, at den samlede tipskupon skal vises først og de efterfølgende slides skal indeholde en enkelt spørgsmål, men med den samlede tipskupon vist ved siden af. Kan baggrunden gøres mere skarp?

/Kristian