Avatar billede arnely Novice
10. februar 2014 - 10:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Stoppe spam mail

Jeg modtager et par gange om ugen en mail fra denne afsender jubiis.com

Afsenderen ser typisk sådanne ud som denne:
Christian Eriksen@jubiis.com

Men navnet kan også være Kirsten Nielsen, Jens Nielsen eller et andet dansk navn.

Jeg har flere gange indsendt spam klage til forbrugerombudsmanden, men det hjælper ikke.

Har også forsøgt flere gange at kontakte afsenderen via "afsenderens" afmeld system, - men det hjælper heller ikke.

Hvad kan jeg ellers gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2014 - 10:28 #1
Du kan jo starte med at skrive hvilket styresystem og hvilket mail program du bruger.
Avatar billede arnely Novice
10. februar 2014 - 11:50 #2
Macintosh OS X 10.9.1.

Mail version 7.1. (Dank bredbånd)
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2014 - 14:12 #3
Desværre kender den ikke, håber der kommer en forbi som kan hjælpe dig, havde regnet med at du brugte XP ,vista,w7 eller w8.
Avatar billede arnely Novice
10. februar 2014 - 16:00 #4
Jeg tro som ikke det er nogen virus jeg har.

Det er en mail liste jeg er endt på, af en eller mystisk grund og hvor afsenderen ikke vil acceptere når jeg afmelder.

Men tak for deltagelsen "silbidor" :)
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2014 - 17:53 #5
Kan dit spam filter ikke snuppe den?
Avatar billede arnely Novice
10. februar 2014 - 19:01 #6
Jeg kan markere den som spam når jeg har modtaget mailen, derefter ryger den i min spam mappen.

Men jeg har lige i dette sekund modtaget en mail mere, nu er afsenderen ændret.

Herunder som afsender.

Sinulletarjouksia.com
134/1,
Spinola Road,
St Julians,
Malta

Eller

Jubiis.com
Tower Road
SLM 1602
Malta
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2014 - 19:22 #7
Jeg har haft noget ligende for ca. et til to år tilbage, jeg slettede dem bare uden at åbne dem der gik tre fire måneder så ophørte de med at komme, har ingen spam mail i øjeblikket.
Avatar billede arnely Novice
10. februar 2014 - 20:12 #8
Jeg ar modtaget dem her op mod et halvt år nu.
Avatar billede Jensen DK Novice
11. februar 2014 - 06:22 #9
slet dem uden at åbne dem, så tror modparten / robotten at mail adressen ikke eksistere mere, mit indtryk.
Avatar billede arnely Novice
11. februar 2014 - 12:17 #10
Ingen brugbar løsning, lukker tråden.