Avatar billede Hojen79 Nybegynder
10. februar 2014 - 00:48 Der er 2 kommentarer

Ekstern HD problemer...

Jeg har et problem med en ekstern HD (usb 2) som jeg har lånt af en kammerat. Jeg skulle kopiere nogle ting ind på den, men HD'en dukker ikke op i min stifinder (windows 8) med et "drive letter" - jeg kan slet ikke se den.

Men min computer reagere når jeg kobler den til og nede i højre hjørne kan jeg også se den og jeg har mulighed for "safely remove" - eject Freecom mobile drive.

Jeg har været inde i Disk manager og der kan jeg heller ikke se den, men jeg kan naturligvis sagtens se mine øvrige diske!

Hvad skyldes dette????
Avatar billede supportsiden Professor
10. februar 2014 - 07:40 #1
Prøv en anden usb port.
Prøv den på en anden PC.
Men noget tyder på at den er defekt. Kan du høre om den kører rundt?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2014 - 17:35 #2
Kører din kammerats pc også Windows?
Er det Mac han kører er det sikkert filformatet på disken der ikke passer til din pc.