Avatar billede kr1 Nybegynder
09. februar 2014 - 12:44 Der er 5 kommentarer

Tom email (ingen links eller vedhæftede filer) = risiko for virus?

God eftermiddag

Jeg har et spørgsmål vedrørende risikoen for at få virus i forbindelse med at modtage en email.

Hvis man åbner en email, og der i denne email hverken er nogle links man "klikke på eller nogle vedhæftede filer.. det vil sige en tom email.. hvad er så risikoen for, at man kan få en virus?

Med andre ord, så åbner du en email og du foretager dig intet andet end at gå tilbage til din indbakke igen.

Kan man få en virus på denne måde? Og i så fald, hvor stor er risikoen?

På forhånd tak :-)
09. februar 2014 - 12:48 #1
Velkommen til E. ...

1) Hvilken Styresystem ?
2) Hvilket E-mail program ?
3) Hvilket Sikkerhedssystem kører du med nu ?

Er Email'en fra en du kender ?
Avatar billede kr1 Nybegynder
09. februar 2014 - 12:52 #2
Hej :-)

- Windows 7

- Jeg bruger yahoo mail og den tilsendte email er fra en gmail

- avast og superantispyware
Avatar billede kr1 Nybegynder
09. februar 2014 - 12:56 #3
Emailen er fra en vens ven. Dette er en længere historie.
Avatar billede kr1 Nybegynder
09. februar 2014 - 21:36 #4
Jeg vil meget gerne uddybe hvis det kan hjælpe?

På forhånd tak
10. februar 2014 - 06:19 #5
Tror ikke du skal være nervøs for noget - SLET den bare ...