Avatar billede thg Novice
07. februar 2014 - 09:23 Der er 4 kommentarer

Installation af nykøbt Office uden cd???

Skal hjælpe en kammerat med at installere hans nyindkøbte Office på hans pc!

Han siger at der ikke er en cd/dvd i æsken, men udelukkede et serienr.

Nogen som ved hvordan dette foregår? Skal man ind og downloade Office som der så er et link til i pakken eller hvordan?
Avatar billede supportsiden Professor
07. februar 2014 - 09:31 #1
Som regel vil installations pakken ligge på PC'en.
Kig efter den i program menuen.
Ellers download her :
http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/73-office-2013-direct-download-links?highlight=WyJtdWkiXQ==
Avatar billede thg Novice
07. februar 2014 - 09:38 #2
Jamen der må da være noget Officielt fra Microsoft når man har betalt 1800 kr. for det??? Så skal man vel ikke selv gætte hvor man finder det...
Avatar billede chalde Seniormester
07. februar 2014 - 09:55 #3
Skal man ind og downloade Office som der så er et link til i pakken eller hvordan?
Korrekt. Der står i pakken hvor og hvordan.
Avatar billede leif Seniormester
09. februar 2014 - 17:37 #4
Ja, hvis det ikke står på pakken har han købt en fake