Avatar billede DKWeedfald Nybegynder
04. februar 2014 - 20:25 Der er 9 kommentarer

Søger erfaren programmør til udførsel af hjemmeside

Kære eksperter,

Jeg står og har åbnet op for et nyt koncept kaldet (Trampdanmark)
Domænet er købt og betalt, one.com er host.

Jeg søger en programmør der kan sætte mit design op for mig, lave diverse buttons osv. derudover skal programmøren kunne lave en "Billetsalgs" side, hvorpå folket kan bestille billetter til diverse arrangementer vi afholder, der skal også opsættes en booking formular, et galleri og en videoafspiller.
Siderne skal være nemt tilgængelige at rette i for administrator dvs. man skal kunne udskifte tekst, billeder og video samt nyheder, events og åbne/lukke for salg af billetter.

Det var vidst det hele :-)
Alt design er lavet og tilpasset af en professionel designer.

Er du interesseret i at fikse en sådan hjemmeside så kontakt mig venligst enten her i kommentar eller send et stykke post.
Så kan vi diskutere pris, udveksle numre, ideer mv.

Mange hilsener Patrick Weedfald
Avatar billede repox Seniormester
04. februar 2014 - 20:48 #1
Har du en færdig kravsspec? I så fald vil jeg godt give et tilbud ud fra den.

Flytter den lige over i rette kategori..
Avatar billede DKWeedfald Nybegynder
04. februar 2014 - 20:54 #2
Med kravsspec. må du mene om jeg vil have en der kan css, php, html, rode i databaser osv.

Det er dig der er ekspert, mit krav er bare at siden står professionelt, at jeg og mit "crew" kan betjene siden uden stort besvær, jeg er selv lidt inde i programmering, men jeg vil ikke rode i koderne hver gang jeg f.eks. skal rette en tekst, ligge et billede i galleriet eller lign.

Der må godt være et "Admin-system" som giver rettighed til de ovennævnte ting, udover det er det også sagt mit eneste krav, om du skriver siden i asp, html, php you name it er jeg ligeglad med :-) Jeg har designet færdigt inden for 20 arbejdstimer (der er mulighed for kontakt med designeren) for at finde en hurtigt løsning mht. opsætning o.lign, som du nok kan se på min kommentar er jeg selv ret forvirret og stresset da det er et stort projekt, men alt indhold har jeg skrevet ned, så du ved hvad der skal laves :-)

Håber min kommentar besvare dit spørgsmål ellers må du lige uddybe dig så min viden er med igen :-)
Avatar billede repox Seniormester
04. februar 2014 - 21:08 #3
En kravsspefikation er det dokument der beskriver hvad du forventer funktionsmæssigt at have leveret.

Nu skriver du selv et "admin system", men hvad skal det administrere, hvor kommer videoerne fra til videoafspilleren, hvad er det præcist man booker og så videre.

Altså, jo mere specifik du kan blive, des mere præcist bliver det prisestimat du kan få.

Alternativt kan jeg hjælpe med at udarbejde en kravsspec samt et tilbud, men så bliver den udarbejdelse på medgået tid.
Avatar billede DKWeedfald Nybegynder
04. februar 2014 - 21:22 #4
Jeg forstiller mig at snakke det her igennem telefonisk, det er en del nemmere :-) eller hvis du kan sende mig din E-mail, så skal jeg strikke et spec. sammen til dig så du kan se hvad der er at arbejde med, så må jeg bare tage det slavisk fra en ende af.
Avatar billede repox Seniormester
04. februar 2014 - 21:52 #5
Lad os starte med at få noget ned på skrift - du kan skrive til mig på storm (at) catalystcode.net
Avatar billede anri Novice
04. februar 2014 - 22:48 #6
Uden at jeg vil byde ind på opgaven vil jeg lige bakke op om err0r's forslag om at få beskrevet dine ønsker på skrift.

I sidste ende bliver det billigst for dig selv, for jeg har flere gange oplevet at når man udvikler via ping-pong metoden, så rammer man sjældent rigtigt i 1. ( eller 2. eller 3.) forsøg og så tikker udvikler-timerne bare derudaf til stor frustration for både udvikler og opgavestiller.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2014 - 11:29 #7
Hej,

Jeg vil godt byde ind på opgaven - skriv til mig på

mail (at) net-optimering.dk

Har udført en del af salgs hjemmesider - men en krav specifikation er en god ide ellers må vi tale om det
Avatar billede DKWeedfald Nybegynder
06. februar 2014 - 10:11 #8
Repox og Jesper,
jeg har til hver af jer sendt en e-mail, men har ikke modtaget nogle svar. Hvis i har modtaget min e-mail må i gerne lige give et lille svar fra jer, så jeg ikke er i tvivl om at i nu har modtaget den :-)
Avatar billede SnowPatch Nybegynder
19. juli 2014 - 21:26 #9
Hej DKWeed. Hvis du stadig søger en webdesigner/programmør så kan jeg godt stå til rådighed.

Jeg har kompetencer indenfor HTML, CSS, JavaScript, PHP samt MySql.
Jeg kan lave design og indhold præcis som du il have det. Jeg kan også sagtens lave dit billetsalg med paypal betalings gateway samt et lille admin panel til at tage billetsalget af/på.
Med hensyn til at kunne redigere tekst og sådan, så kan jeg desværre ikke stå til assistance her, da det er utrolig indviklet.

Jeg kan også sagtens lave booking siden (du modtager en email med information når en eller anden booker). Desuden kan jeg lave dig et fint galleri hvor du nemt kan gå ind og sætte flere billeder op.

Videoer kan klares med f.eks. embeded youtube, video eller lignende.

Hvis du er interesseret, eller vil se nogle af mine tidligere opgaver så må du meget gerne tage kontakt til mig på:
support (at) blazeify.com