Avatar billede perpop Nybegynder
04. februar 2014 - 11:07 Der er 2 kommentarer

Problem med logon på min Facebook app

Når jeg vil logge ind på Facebook på min iPad og jeg trykker på appen får jeg beskeden:
Skriv adgangskode til Facebook for ,,'' i Indstillinger.
Jeg får valget mellem at trykke annuller eller indstillinger.
Hvis jeg trykker på annuller bliver ''push meddelelsen'' ved med at komme frem. Når så jeg klikker på indstillinger, når den ind i indstillinger og ned i facebook, som ligger under Twitter.
Så står der at der var et problem med at få adgang til kontoen og at jeg skal skrive adgangskoden til min facebook konto.
Når jeg så gør det skriver den:
Fejl under log ind. Kunne ikke kommunikere med serveren.

Jeg er sikker på jeg skriver den rigtige kode. Jeg har prøvet at genstarte iPadden. Jeg har slettet Facebook appen og hentet den igen og prøvet at skrifte adgangskode på facebook.
Jeg har prøvet at slette facebook kontoen fra min ipad, men det kan den heller ikke.
Avatar billede Sundbyp Nybegynder
02. december 2014 - 21:21 #1
Hej, fik du løst det? Jeg har samme problem :-( Ville være fedt at høre det hvis du fik knækket koden. Vh
Avatar billede perpop Nybegynder
02. december 2014 - 21:50 #2
Hej. Nej problemet er stadig uløst :-( desværre... mvh. Per