Avatar billede goglov Seniormester
03. februar 2014 - 20:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MSVCRSO.dll driller i win8.1

Jeg får en fejl meddelelse:
"Programmet kan ikke startes, da MSVCRSO.dll mangler på computeren. Prøv at installere programmet igen for at løse dette problem."
jeg aner ikke hvilket program der tales om. men jeg gætter på at jeg skal erstatte en defekt MSVCRSO.dll med en anden.
jeg har hentet en ny MSVCRSO.dll men nu vil jeg gemme den gamle som backup før jeg foretager mig mere.
problemet er at jeg ikke kan flytte den fordi jeg ikke har administratortilladelse og ikke aner hvordan jeg får en sådan.

er der nogen der kan hjælpe

er der nogen der har en mere specifik forklaring på min fejl meddelelse så jeg måske undgår at gøre noget misforstået og uopretteligt.

det er vel også på tide at der kommer et nyt spørgsmål om MSVCRSO.dll alle de andre spørgsmål relatere sig til ældre styresystemer end win8.1 som jeg kører. ;-)  :-)
Avatar billede goglov Seniormester
07. februar 2014 - 18:59 #1
først en beklagelse. filen i overskriften er: Msvcr80.Dll (det er mig der har snorket da jeg brugte et eller andet oversættelsesprogram

Løsningen er af fjerne hele iTunes efter nedenstående opskrift direkte hentet på Apple siden. jeg har foretaget enkelte ændringer i det
1. Apple Application Support (iTunes 9 eller nyere) = på dansk: Apple programunderstøttelse
2. valgmulighed Administrator er ikke kan ikke vælges i win8 når man forsøger at køre iTunes opsætningen via et højreklik

det virker.

            iTunes 11.1.4 til Windows: Kan ikke installere eller åbne
Symptomer

            Nogle Windows-kunder kan opleve installationsproblemer, mens du prøver at installere eller åbne iTunes 11.1.4.
            Symptomerne kan omfatte:
            § "Programmet kan ikke starte, fordi Msvcr80.Dll mangler fra din computer"
            § "ITunes blev ikke installeret korrekt. Installer iTunes igen. Error 7 (Windows Fejl 126)"
            § "Runtime Error: R6034 - Et program har gjort et forsøg på at indlæse C runtime bibliotek forkert"
            § "Indgang ikke fundet:?? VideoTracks @ QTMovie @ @ QBE AV $ Vector @ V $ RefPtr @ VQTTrack @ @ *** @ @ $ 0A @ VCrashOnOverf lav @ @ *** @ @ XZ kunne ikke være placeret i den dynamiske link library C: \ Program Files (x86) \ Fælles filer \ Apple \ Apple Application Support \ WebKit.dll "
Opløsning

            Disse adfærdsmønstre kan opstå, hvis iTunes installationsprogrammet har utilstrækkelige privilegier til rent opdatere iTunes. Du kan løse problemet ved at fjerne iTunes grundigt, og derefter give iTunes installationsprogrammet administratorrettigheder.
            Følg disse trin for at løse problemet:
            1.. Fjern iTunes og relaterede komponenter fra Kontrolpanel
            Brug kontrolpanelet til at afinstallere iTunes og relaterede softwarekomponenter i følgende rækkefølge. Genstart derefter din computer:
            1. iTunes
            2. Apple Software Update
            3. Apple Mobile Device Support
            4. Bonjour
            5. Apple Application Support (iTunes 9 eller nyere)  på dansk: Apple programunderstøttelse
            Vigtigt: Fjernelse af disse komponenter i en anden rækkefølge eller kun afinstallere nogle af disse komponenter, kan have utilsigtede virkninger.
            Hvis du støder på en fejl, mens du afinstallerer, kan du prøve at reparere den berørte komponent:
            2. Kontroller iTunes og relaterede komponenter er fuldstændig afinstalleret
            I de fleste tilfælde vil fjerne iTunes og dens relaterede komponenter fra Kontrolpanel fjerne alle supplerende filer, der tilhører disse programmer. For fuldt ud at løse disse problemer, skal du fjerne eventuelle resterende mapper nedennævnte iTunes-relaterede manuelt.
            Den 32-bit og 64-bit-systemer:
            På 64-bit-systemer:
            § OBS! Program Files = Programdata (på dansk)
            § C: \ Program Files (x86) \ Bonjour
            § C: \ Program Files (x86) \ Fælles filer \ Apple \ Apple Application Support
            § C: \ Program Files (x86) \ Fælles filer \ Apple \ Mobile Device Support
            § C: \ Program Files (x86) \ Fælles filer \ Apple \ CoreFP
            § C: \ Program Files (x86) \ iTunes \
            § C: \ Program Files (x86) \ iPod \
Bemærk: Følg yderligere skridt i slutningen af denne artikel, hvis du får advarslen "Kan ikke slette iPodService.exe: Det bliver brugt af en anden person eller program", når de forsøger at slette denne mappe. Nogle af de ovenstående mapper kan måske ikke findes på alle systemer.
            3. Genstart computeren.
            4.. Download iTunes installationsprogrammet . Når du bliver bedt om at vælge, hvad du vil gøre, vælge at gemme det på din computer.
            5.. Installer iTunes.
            § Højreklik på iTunesSetup eller iTunes64Setup.
            § Windows Vista, Windows 7 og Windows 8: Vælg 'Kør som administrator' valgmulighed Administrator er ikke kan ikke vælges i win8.
            § Windows XP: Vælg Open mulighed.
            § Afslutte installationen iTunes.
Vigtigt: Omtale af tredjeparters websteder og produkter er kun til orientering og udgør hverken en godkendelse eller en anbefaling. Apple påtager sig intet ansvar med hensyn til valg, præstation eller anvendelse af oplysninger eller produkter på tredjeparts websteder. Apple inkluderer kun disse som en service til vores brugere. Apple har ikke afprøvet de oplysninger, der findes på disse websteder, og fremsætter ingen erklæringer angående deres nøjagtighed eller pålidelighed. Der er risici forbundet med brugen af oplysninger eller produkter, der findes på internettet, og Apple påtager sig intet ansvar i denne forbindelse. Venligst forstå, at en tredjepart er uafhængige af Apple, og Apple har ikke kontrol over indholdet på sådanne websteder. Venligst kontakte leverandøren for yderligere oplysninger.

            Sidst ændret: 5 Feb, 2014

Indsat fra <http://support.apple.com/kb/TS5376>
Avatar billede amfro Nybegynder
22. februar 2014 - 19:05 #2
Fantastisk det virker. Kys kys.
Avatar billede ashwin kumar Praktikant
29. oktober 2018 - 06:17 #3
This is a very good Web post to know more about Internet explorer web browser in windows internetexplorerwindows10 OS, so use this and learn process.