Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
01. februar 2014 - 11:41 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Hijackthis rapport, kan nogen hjælpe?

Jeg kan ikke tilgå bl.a. google.dk, da den siger at jeg sender usædvanlig trafik er der nogen der kan hjælpe med at analysere min hijackthis rapport :)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:31:24, on 01-02-2014
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Pro\DTShellHlp.exe
C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\System Setting\TODDMain.exe
C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\ViStart.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\Plugins\MetroProvider.exe
C:\Users\Kim\AppData\Local\Viber\Viber.exe
C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\Plugins\SearchProvider.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe
C:\Program Files (x86)\PaymoPlus\PaymoPlus.exe
C:\Program Files (x86)\Silverjuke\Silverjuke.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\EXCEL.EXE
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_12_0_0_43.exe
C:\Users\Kim\Downloads\HijackThis.exe
C:\windows\SysWOW64\notepad.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://toshiba13.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.dk-toys.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Intel AppUp(SM) center] "C:\Program Files (x86)\Intel\IntelAppStore\bin\ismagent.exe" --domain-id F0399437-FD0C-4A48-B101-F0314A6172E4
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\RunOnce: [20131224] C:\Program Files\AVAST Software\Avast\setup\emupdate\a5f05040-582a-46f3-bcd3-f5c467f3fa41.exe /check
O4 - HKCU\..\Run: [ViStart] C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\ViStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NukeMetro] "C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\ViStart.exe" /nuke_metro
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Pro Agent] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Pro\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Viber] "C:\Users\Kim\AppData\Local\Viber\Viber.exe" StartMinimized
O4 - HKCU\..\Run: [Facebook Update] "C:\Users\Kim\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe" /c /nocrashserver
O4 - Startup: Overvåg blækadvarsler - HP Deskjet 1050 J410 series.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Hent med Mipony - file://C:\Program Files (x86)\MiPony\Browser\IEContext.htm
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GamesAppService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\WildTangent Games\App\GamesAppService.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mobile Broadband HL Service - Unknown owner - C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe,-200 (NAUpdate) - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Service (RtkAudioService) - Realtek Semiconductor - C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkAudioService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TEMPRO Service (TemproMonitoringService) - Toshiba Europe GmbH - C:\Program Files (x86)\Toshiba TEMPRO\TemproSvc.exe
O23 - Service: TOSHIBA HDD Protection (Thpsrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\ThpSrv.exe (file missing)
O23 - Service: TMachInfo - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Service Station\TMachInfo.exe
O23 - Service: TOSHIBA Optical Disc Drive Service (TODDSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TODDSrv.exe (file missing)
O23 - Service: TOSHIBA eco Utility Service - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\Teco\TecoService.exe
O23 - Service: TPCH Service (TPCHSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TPHM\TPCHSrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: wampapache - Apache Software Foundation - c:\wamp\bin\apache\apache2.4.4\bin\httpd.exe
O23 - Service: wampmysqld - Unknown owner - c:\wamp\bin\mysql\mysql5.6.12\bin\mysqld.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Zero Configuration Service (ZeroConfigService) - Intel® Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZeroConfigService.exe

--
End of file - 11872 bytes
01. februar 2014 - 11:56 #1
En HiJackThis siger ikke nok !!!

Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.bleepingcomputer.com/download/hijackthis/dl/90/

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2014 - 16:33 #2
Synes ikke lige der springer noget i øjnene i loggen.
Men ud over de programmer der er nævt i #1 vil jeg også anbefale du kører AdwCleaner, der fjerner toolbars ag andet snavs i din browser:
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
03. februar 2014 - 18:31 #3
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 01:21:02, on 04-02-2014
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Pro\DTShellHlp.exe
C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\System Setting\TODDMain.exe
C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\ViStart.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Users\Kim\AppData\Local\Viber\Viber.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\Plugins\MetroProvider.exe
C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\Plugins\SearchProvider.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_12_0_0_43.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\EXCEL.EXE
C:\windows\SysWOW64\NOTEPAD.EXE
C:\Users\Kim\Downloads\HijackThis(1).exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://toshiba13.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.dk-toys.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Intel AppUp(SM) center] "C:\Program Files (x86)\Intel\IntelAppStore\bin\ismagent.exe" --domain-id F0399437-FD0C-4A48-B101-F0314A6172E4
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [ViStart] C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\ViStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NukeMetro] "C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\ViStart.exe" /nuke_metro
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Pro Agent] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Pro\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Viber] "C:\Users\Kim\AppData\Local\Viber\Viber.exe" StartMinimized
O4 - HKCU\..\Run: [Facebook Update] "C:\Users\Kim\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe" /c /nocrashserver
O4 - Startup: Overvåg blækadvarsler - HP Deskjet 1050 J410 series.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Hent med Mipony - file://C:\Program Files (x86)\MiPony\Browser\IEContext.htm
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GamesAppService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\WildTangent Games\App\GamesAppService.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Ad-Aware Service 11 (LavasoftAdAwareService11) - Unknown owner - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware Antivirus\Ad-Aware Antivirus\11.1.5354.0\AdAwareService.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mobile Broadband HL Service - Unknown owner - C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe,-200 (NAUpdate) - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Service (RtkAudioService) - Realtek Semiconductor - C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkAudioService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TEMPRO Service (TemproMonitoringService) - Toshiba Europe GmbH - C:\Program Files (x86)\Toshiba TEMPRO\TemproSvc.exe
O23 - Service: TOSHIBA HDD Protection (Thpsrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\ThpSrv.exe (file missing)
O23 - Service: TMachInfo - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Service Station\TMachInfo.exe
O23 - Service: TOSHIBA Optical Disc Drive Service (TODDSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TODDSrv.exe (file missing)
O23 - Service: TOSHIBA eco Utility Service - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\Teco\TecoService.exe
O23 - Service: TPCH Service (TPCHSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TPHM\TPCHSrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: wampapache - Apache Software Foundation - c:\wamp\bin\apache\apache2.4.4\bin\httpd.exe
O23 - Service: wampmysqld - Unknown owner - c:\wamp\bin\mysql\mysql5.6.12\bin\mysqld.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Zero Configuration Service (ZeroConfigService) - Intel® Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZeroConfigService.exe

--
End of file - 12198 bytes
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
03. februar 2014 - 18:49 #4
Her er adwcleaner rapporten den fandt ikke noget.
# AdwCleaner v3.018 - Report created 04/02/2014 at 01:37:16
# Updated 28/01/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 8  (64 bits)
# Username : Kim - BÆRBAR
# Running from : C:\Users\Kim\Downloads\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\OApps
File Deleted : C:\windows\System32\roboot64.exe
File Deleted : C:\Users\Kim\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4t36unol.default\user.js

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{7825CFB6-490A-436B-9F26-4A7B5CFC01A9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{7825CFB6-490A-436B-9F26-4A7B5CFC01A9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{7825CFB6-490A-436B-9F26-4A7B5CFC01A9}
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKLM\Software\Conduit

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16537

-\\ Mozilla Firefox v26.0 (da)

[ File : C:\Users\Kim\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4t36unol.default\prefs.js ]

Line Deleted : user_pref("extensions.defaulttab.config", "{\"status\": \"ok\", \"config\": {\"dns_error_handling\": \"Scenario_1,Scenario_2\", \"set_default_search\": \"Search Here|Search Here\", \"window_content\":[...]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1604 octets] - [04/02/2014 01:25:13]
AdwCleaner[S0].txt - [1503 octets] - [04/02/2014 01:37:16]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1563 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2014 - 22:33 #5
Loggen fra Malwarebytes?
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
04. februar 2014 - 10:33 #6
Malwarebytes rapport.

Objekter skannet: 730045
Tid gået: 1 time(e), 33 minut(ter), 9 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 2
HKCR\AppID\{72D89EBF-0C5D-4190-91FD-398E45F1D007} (PUP.Optional.DefaultTab.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ViStart (Adware.Bundler) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 19
C:\Users\Kim\AppData\Local\Temp\6f51sbil.exe.part (PUP.Optional.Smart) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Documents\Crack\any.video.converter.ultimate.4.3.1-patch.davlat.rar (PUP.Hacktool.Patcher) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Documents\Downloads\complete\Photoshop cs6\Adobe Photoshop CS6 13.0.1 Final  Multilanguage\Crack\Cracked amtlib.dll\32-bit\amtlib.dll (PUP.RiskwareTool.CK) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Documents\Downloads\complete\Photoshop cs6\Adobe Photoshop CS6 13.0.1 Final  Multilanguage\Crack\Cracked amtlib.dll\64-bit\amtlib.dll (PUP.RiskwareTool.CK) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Documents\Programmer\DAEMON.Tools.Pro.Advanced.v5.2.0..0348\DAEMON Tools Pro Advanced v5.2.0. 0348\DAEMONToolsPro520-0348.exe (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Documents\Programmer\Photoshop_13_LS4\Keygen-X-FORCE\Keygen-X-Force.exe (PUP.RiskwareTool.CK) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Downloads\free-mkv-to-avi-setup.exe (PUP.Optional.Smart) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Downloads\FreemakeVideoConverter_4.0.3.0(1).exe (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Downloads\FreemakeVideoConverter_4.0.3.0.exe (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Downloads\Mirc -V7.22.rar (PUP.Hacktool.Patcher) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Downloads\SoftonicDownloader_for_good-keywords.exe (PUP.Optional.Softonic.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Downloads\veetle-0.9.19.exe (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\Kim\Downloads\Mirc -V7.22\Mirc -V7.22.exe (PUP.Hacktool.Patcher) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Fast And Furious Showdown\steam_api.dll (Trojan.VirTool) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Kim\AppData\Roaming\ViStart\KillMe.exe (Adware.Bundler) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Kim\Documents\Crack\dll files fixer v3.xx.rar (Backdoor.Bot) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Kim\Documents\Crack\dll files fixer v3.xx\dll files fixer v3.xx\dll-files fixer v3.xx.exe (Backdoor.Bot) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Kim\Documents\Downloads\incomplete\Motley-Crue-Greatest-Hits-remastered-2003-COMPRESSED.rar\Motley Crue - Greatest Hits (remastered 2003) [COMPRESSED].rar (Backdoor.Bot) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Kim\Downloads\windows-start-menu-vistart.exe (Adware.Bundler) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
04. februar 2014 - 10:35 #7
Alt ser ud til at virke fint nu. så tror vi fik styr på det :)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2014 - 17:43 #8
du bliver nødt til at køre den igen, da ikke alt er fjernet. Der er en del punkter hvor der står "ingen handling valgt", og de bør også rettes.
Eller har du med vilje fravalgt det?
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
05. februar 2014 - 07:16 #9
Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2014.02.04.08

Windows 8 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16750
Kim :: BÆRBAR [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2014-02-05 (12-36-34).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 731111
Tid gået: 1 time(e), 31 minut(ter), 44 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2014 - 17:21 #10
Ok fint. Mærkeligt dem du ikke fjernede ikke kom frem igen?
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
10. februar 2014 - 06:44 #11
Jeg fjernede dem anden gang
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
10. februar 2014 - 06:45 #12
220661 og karise_larry lig et svar så deler i pointne og mange tak for hjælpen begge 2 :)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2014 - 17:21 #13
velbekomme :-)
Avatar billede bundgaard666 Nybegynder
10. februar 2014 - 18:08 #14
Jeg plejer at følge anvisningerne her:
http://www.hijackthis.de/
10. februar 2014 - 19:01 #15
Ping...