Avatar billede JonatanH Nybegynder
31. januar 2014 - 11:21 Der er 3 kommentarer

Søger video, foto og kommunikation freelancer.

Hej guys!

Jeg har brug for nogle unge fyre med flair for fotografi, videoproduktion, og e.v.t. også kommunikation.

Arbejdet er frivilligt, men med massere af sjov, og god mulighed for at få erfaring indenfor erhvervslivet.

Vi er på et lille værksted med massere af udstyr og afslappet miljø, og arbejder med reklamer, og visuel kommunikation for et mellemstort entreprenør-firma.

Jeg vil høre om der var nogle af jer som vil være frisk på at vise hvad i kan. Arbejdspladsen ligger i København.

Kontakt mig på 26848168 eller harring.email@gmail.com

Venlig hilsen
Jonatan Harring
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2014 - 03:40 #1
arbejde gratis for entrepenør firma, skal vi have franske tilstande i danmark ?
Avatar billede JonatanH Nybegynder
03. februar 2014 - 07:21 #2
Nu er det et arbejde hvor man selv bestemmer arbejdstider, og får alt udstyr til rådighed man har brug for. Vil mere kalde det en chance for god erhvervserfaring, og kunne optimere sin portofolio...
Avatar billede Christian Wagner Praktikant
29. august 2022 - 09:48 #3
Hej Jonatan

Jeg kan hjælpe dig med videoproduktion og fotografi.

Se mere på http://nexfilm.dk

Mvh

Christian Wagner