Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
30. januar 2014 - 23:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Picasa på mac: Tjek navne tags er gemt i billede?

Hey guys,

Er der nogen af jer der ved, hvordan man kan tjekke, om ens name tags er gemt i jpg-filerne? De siger jo den gemmer det automatisk, men vil gerne sikre mig. På windows er det meget nemt, der klikker man bare Egenskaber, og så står ens tags ved Mærker, se evt. billede her:
http://teknikalt.dk/27/hvad-er-iptc/

Men hvordan tjekker man det på mac? Jeg har prøvet at klikke Info, men der kommer intet frem, selvom det "burde" være gemt.

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
31. januar 2014 - 10:53 #1
Anyone?
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
16. marts 2014 - 11:57 #2
.