Avatar billede MadsDue Nybegynder
23. januar 2014 - 12:32 Der er 1 kommentar

Magento site

Hej

Jeg er igang med at lave en webshop med magento, hvor jeg selv laver mit design. Er dog støt ind i et problem.

Jeg vil gerne kunne vise på min forside/index side, et overblik over mine brands.

Fx
Har jeg sko, bukser, jakke osv. i min menu.
Men jeg vil også gerne have vidst en liste over de forskellige brands min produkter har.
fx nike, hummel osv.

Jeg har tilføjet manufactory attributten til min produkter, så den enkelt produkts brand bliver vist på produkt siden.

Men som sagt det jeg gerne vil have er en liste af mine brands vist på forsiden. Er der en som ved hvordan dette kan gøres?

Meningen er at en besøgende også kan vælge hvilket brand han/hun vil se produkter fra.
Avatar billede MadsDue Nybegynder
12. marts 2014 - 14:46 #1
dd