Avatar billede Jonas999 Nybegynder
22. januar 2014 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billedbehandling - 2 billeder i et

Hej

Jeg vil høre om nogen kan hjælpe?

Jeg har 2 billeder som jeg på en eler anden måde vil ha sammensat? (de er fra skiferie)

1. billede er et baggrundsbillede af sne og bjerge.

2. billede er et af mig, (med en kedelig baggrund)

Jeg vil derfor gerne have flettet billedet af mig over på det andet billede med den flotte baggrund.

Er det noget som overhovedet kan lade sig gøre? Tænker det må være muligt med nutidens muligheder i form af billedbehandling.

Og for at være rigtig grådig, skal det helst være gratis ;)

Nogen forslag til programmer som kan dette?

Det skal siges at jeg er IT-spasser, så det skal helst være så enkelt soom overhovedet muligt.

Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2014 - 12:56 #1
http://sixrevisions.com/graphics-design/10-excellent-open-source-and-free-alternatives-to-photoshop/
så vælger du et program - og går dets hjælpe-vejledninger igennem.
Umiddelbart ser Splashup ud til at være et godt valg til dit brug (jeg kender ikke programmet).
Avatar billede Jonas999 Nybegynder
22. januar 2014 - 14:24 #2
Det kan jeg desværre ikke hente det du omtaler :(
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2014 - 15:34 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2014 - 15:40 #4
sorry - den kører videre til en anden side, der ender i en 404.
Det ser ud til, at splashup.com er udgået.
Avatar billede Jonas999 Nybegynder
23. januar 2014 - 00:08 #5
n