Avatar billede valsbol Seniormester
21. januar 2014 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google drive på ipad kan ikke uploade fotos

Eftrr at have installeret Google drive på min ipad fik jeg et spørgsmål, om jeg ville tllade adgang til mine fotos. Det svarede jeg ned til.
Men nu kan jeg ikke finde ud af at ændre den indstlling. Programmet siger
Open the settings app
Select privicy
Sele t photos
Enable dri ve
Jeg kan ved st klikke på mit navn finde indstllinger. Men der står der kun provatlivspolitil, men ingen steder hvor man kan aktivere upload eller adgang til fotod.
Jeg har prøvet at installere google drive igen under en anden konto, men resultatet er stsdig en nægtelse af adgangen til mine fotos.
,hvem kan hjælpe
Avatar billede valsbol Seniormester
22. januar 2014 - 09:42 #1
Jeg kan forstå at ingen kender svaret. Kan i hjælpe mig med st oplyse hvor jeg kan henvende mig, hvis i ikke kender svaret. Eller har i ikke forstået spørgsmålet
Mvh huus
Avatar billede valsbol Seniormester
22. januar 2014 - 10:37 #2
Jeg ringede til Apple support 70107072. Der fik jeg vedledning og nu er problemet løst. Det viste sig, at jeg ikke skulle foretage mig noget i Google Drives indstillinger men i Ipads indstillinger-anonymitet-fotos-google drev.
Vh ne Huus