Avatar billede skumborg Nybegynder
20. januar 2014 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til brug og implementering af PHPMailer

Hej alle

Jeg søger en PHP-ekspert til at hjælpe mig i gang med brug og implementering af PHPMailer: https://github.com/PHPMailer/PHPMailer. Herunder korrekt opsætning af form- og input-elementerne i selve HTML-filen.

Jeg er ved at lave en hjemmeside til en lille fond, der skal inkludere en online ansøgningsformular, hvor det avancerede består i, at der skal kunne vedhæftes filer (fx pdf og doc) - som sammen med de andre udfyldte felter mailes i HTML-format med de vedhæftede filer. Jeg kan godt selv opsætte designet på hjemmesiden i HTML og CSS, men skal måske også have hjælp til, hvordan jeg bruger netop HTML og CSS ifm. PHPMailer, så ansøgningen præsenteres på en pæn måde i mailboxen (selvfølgelig med mulighed for også at kunne ses som ren tekst, hvis mailprogrammet ikke understøtter HTML/CSS).

Jeg har brugt noget tid på at sætte mig ind i PHPMailer, der virker som det oplagte valg til denne opgave, men er løbet lidt sur i det. Siden skal ligge på one.com, der understøtter PHP, men hvilken type server, det kræver, vil jeg også gerne have hjælp til. Jeg har mit eget domæne og webhotel hos Surftown, hvor udviklingen af hjemmesiden kan testes.

Jeg forestiller mig en slags skræddersyet tutorial til at komme godt i gang og efterfølgende spørgsmål/svar-udveksling over mail.

Jeg kan betale 500 kr. for hjælpen.
Avatar billede pstidsen Novice
20. januar 2014 - 16:08 #1
Nu ved jeg ikke hvor langt du er med siden, men en mulighed var at lave siden i WordPress og så bruge pluginet Gravity Forms til at lave ansøgningsdelen. Det er meget let at komme igang med og med en lille smule HTML og CSS kan du 100% customize hvordan mail til dig, bruger (og flere..) skal se ud.
Avatar billede magic-mouse Novice
20. januar 2014 - 16:57 #2
Hej!

Send mig en besked på siden her så får du lidt kontakt information. Har du evt mulighed for at snakke på skype ?
Avatar billede skumborg Nybegynder
20. januar 2014 - 18:07 #3
@pstidsen: jeg har ikke sat mig ind i WordPress/CMS endnu (selvom det er planen meget snart), og hjemmesiden er tilpas simpel til ikke at skulle kræve CMS. Men har kigget på det, og det ser da virkelig smart ud! Tror vi satser på en anden, mere "simpel" løsning, så deadline kan holdes. Så kan det andet være interessant at kigge på bagefter som en opdatering.

@magic-mouse: jeg skriver til dig med det samme.
Avatar billede skumborg Nybegynder
07. marts 2014 - 10:56 #4
Jeg har nu fået løst mit problem.