Avatar billede the-exterminator Nybegynder
19. januar 2014 - 12:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skift Sprog

Jeg har en sti lige nu der hedder :
<td class="v-kolonne1"><?php print (($row['link'] != "") ? "<span class='download'><a href=". $row['link'] ." target='_new'>Download</a>" : "<span style='color:red'>Nej</span>"); ?></td>

Den skal ende så det her kan lade sig gøre :
<td class="v-kolonne1"><?php print (($row['link'] != "") ? "<span class='<?php echo $lang['EQUIPMENT_LINK_DOWNLOAD']; ?>'><a href=". $row['link'] ." target='_new'>Download</a>" : "<span style='color:red'><?php echo $lang['EQUIPMENT_LINK_NO']; ?></span>"); ?></td>

Håber der er en der kan hjælpe :-)
Avatar billede zynzz Praktikant
19. januar 2014 - 17:01 #1
Jeg ville gemme de forskellige sprog i nogle xml filer og så hente sproget derfra..
Avatar billede zynzz Praktikant
19. januar 2014 - 17:01 #2
Men jeg vil gerne have noget mere kode og hvad du har..
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
20. januar 2014 - 14:48 #3
zynzz >> Vilken del af kode søger du. ???
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
01. februar 2014 - 09:32 #4
:)
Avatar billede zynzz Praktikant
02. februar 2014 - 10:55 #5
Altså du kan jo skrive hvad du har lavet til at håndtere sproget nu, men hvis du vil have det til at virke som du skriver, kunne en løsning være:

da_language.php: //lave nogle forskellige filer efter hvilket sprog man ønsker
$lang = array();
$lang['EQUIPMENT_LINK_NO'] = "nej";
$lang['EQUIPMENT_LINK_YES'] = "ja";

Jeg laver dog selv mine sprog filer som xml og bruger klassen:
http://dk1.php.net/manual/en/class.simplexmlelement.php
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
02. februar 2014 - 11:31 #6
Hej zynzz >> Jeg har ikke fundet en løsning. Men gik væk fra det igen, da jeg ikke kunne hitte ud af det, og ikke kunne få hjælp til det :(