Avatar billede JonatanH Nybegynder
17. januar 2014 - 22:16 Der er 1 kommentar

AV/computer nørd søges!

Hej! Jeg har startet www.bluetiger.dk, fordi at jeg elsker at rode med AV udstyr, lave reklamer og programmere hjemmesider. BLUE TIGER er et lille foretagende som løser medie-opgaver for mindre virksomheder og private (dvs. hjemmesider, videoer, billeder, musikvideoer, reklamer osv.). Virksomheden er helt ny, og jeg søger en eller flere at være kreativ med. Så er du også en nørd som elsker at arbejde med spændende projekter, så kan vi måske arbejde sammen?
Du kan læse meget mere om arbejdet her: http://bluetiger.dk/?page_id=20

Venlig hilsen Jonatan Harring
Avatar billede magic-mouse Novice
18. januar 2014 - 23:23 #1
Smid lige
padding: 7px;
ind på linie 894 i style.css