Avatar billede nhc Nybegynder
16. august 2001 - 11:17 Der er 14 kommentarer

Lille havfrue sang 2Havet er skønt\"

Er der nogen der vedc hvor man kan få sangteksten til sangen der hedder \"havet er skønt\" fra Disneys den lille havfrue
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 11:20 #1
Du kan sikkert låne et sanghæfte fra filmen på biblioteket.
Avatar billede Daniel.E Praktikant
16. august 2001 - 11:29 #2
Har du prøvet at søge på nettet?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 11:30 #3
Jeg har prøvet, men kan ikke finde den på nettet.. ikke på dansk i hvert fald.
Avatar billede Hitman Praktikant
16. august 2001 - 12:13 #4
Du kan finde den på Napster, jeg er bare ikke helt sikker på at de har fået lavet deres program igen, den har jo været lukket, så man ikke kunne hente sange...men prøv
Du kan hente napster på www.napster.com

Mvh xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. august 2001 - 12:13 #5
Du kan finde den på Napster, jeg er bare ikke helt sikker på at de har fået lavet deres program igen, den har jo været lukket, så man ikke kunne hente sange...men prøv
Du kan hente napster på www.napster.com

Mvh xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. august 2001 - 12:15 #6
Jeg kommer i tanke om, at jeg har et program liggende som skulle være lige så godt som Napster, hvis det har interresse, så kan du jo lige give besked, så kan jeg sende det til dig...

Mvh xxxHitmanxxx
Avatar billede zoidberg Nybegynder
16. august 2001 - 12:17 #7
xxxhitmanxxx >> Hvor fanden har du været det sidste halve år?

Napster virker ikke en skid, iøvrigt er det ikke sangen men teksten han søger!
Avatar billede Hitman Praktikant
16. august 2001 - 12:22 #8
zoidberg>>> Hmmmmmm okay, først hvad fanden bilder du dig ind og overfalde mig på den måde,,,det var det jo kun i en god mening, at jeg foreslog Napster, jeg skrev jo også at jeg ikke var sikker på at Napster virkede, desuden fatter jeg ikke folk der kun ligger et indlæg for at svine andre folk til, jeg har efterhånden set en del til den slags, jeg syntes at det er for dårligt...
Okay okay, jeg havde overset det der med at det var teksten, men okay jeg er sq oxo kun et \"MENNESKE\",,,,,,,ikke!!!!!!!!!!
Så til en anden gang, hvis du kun kan være negativ og svine andre til,,,,så hold dig
F O R H E L V E D E væk fra spg.....

xxxHitmanxxx
Avatar billede zoidberg Nybegynder
16. august 2001 - 12:31 #9
Well, sorry, det var ikke meningen at jeg vilde skælde dig ud!

Og til en anden gang, hvis du deltager i et spørgsmål, så tag lige at læse det inden du svarer, ellers hold dig F O R H E L V E D E væk...

Ej, sorry, no hard feelings?
Avatar billede Hitman Praktikant
16. august 2001 - 12:51 #10
zoidberg>>>Hmmmmmmm okay....
No hard feeligs

xxxHitmanxxx
Avatar billede dar Nybegynder
16. august 2001 - 14:26 #11
nhc & xxxhitmanxxx>> I er godt nok de lammeste personer, der til dato har eksisteret på eksperten! Hvis ingen af jer hverken kan stave eller reglementet så fuck dog af med jer!!

Der er da masser af andre forumer på nettet, i kan benytte jer af. Ellers kan i prøve nyhedsgrupper! Der nok også nogle \'disney-kategorier\'.
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. august 2001 - 17:10 #12
dar>> Hvad mener du? nhc gør da ikke noget galt?
Avatar billede Hitman Praktikant
24. november 2003 - 02:57 #13
lukketid ??
Avatar billede Hitman Praktikant
14. april 2005 - 00:07 #14
Lukketid?? :O)