Avatar billede tendal Nybegynder
14. januar 2014 - 20:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med google konto

Hej
Jeg har en google konto hvor min kalender ligger. Jeg kan ikke få den til at synkronisere med min Iphone 5s. Har tidligere fungeret fint på min 3gs.
Jeg har tilføjet en konto - valgt google, og indtastet mine oplysninger. Jeg får en fejlmeddelelse: Brugernavnet eller adgangskode til "imap.google.com" er ikke korrekt. Det er jeg nu ret sikker på det er, så jeg trykker bare videre og ender også med at arkivere kontoen, men kalenderne vises ikke i listen over kalendere i apples kalender app. Jeg bruger ikke 2 trins adgangskontrol på google kontoen. Er der nogen der kan hjælpe her?
Avatar billede tendal Nybegynder
14. januar 2014 - 22:38 #1
Har lige opdaget, at hvis jeg slår emails til, så hentes de fint, men kalenderen vises ikke. Jeg kan derfor udelukke, at det er brugernavn og adgangskode der er noget galt med
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2014 - 09:54 #2
indstilinger - under email, kontakter... se på konto gmail - Kalendere skal være tilvalgt her.
Avatar billede tendal Nybegynder
15. januar 2014 - 11:22 #3
Det er den også...
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2014 - 11:43 #4
samme sted - nederst: info om fælles kalendere er slået til hos mig.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2014 - 12:05 #5
prøv at slukke helt ned for dyret - og start så igen.
Avatar billede tendal Nybegynder
15. januar 2014 - 17:03 #6
Hjælper desværre heller ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2014 - 17:12 #7
slut på idéer.
Avatar billede tendal Nybegynder
26. juni 2014 - 22:55 #8
lukker