Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:00 Der er 16 kommentarer

OPRETTELSE AF PRIVAT EMAIL?

hej,

jeg er i gang med at oprette en privat email adresse. Men har ikke styr på domæne eller webhotel. har købt begge på meebox, men deres vejledninger hjælper mig ikke. har for en der kan hjælpe mig med at oprette det for mig ? (vil selvfølgelig betale for det!)

skal have en til at hjælpe med at oprette e-mail og konfigurere det til en anden e-mail udbyder. håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede pstidsen Novice
12. januar 2014 - 22:12 #1
Altså er det eneste du skal have lavet en email? Hvis ja, så kan jeg sagtens lige lave det. Hvis du blot sender login informationer samt navnet på hvad emailen skal hedde til peter(at)webintas.dk så ordner jeg det i morgen formiddag.
Avatar billede pstidsen Novice
12. januar 2014 - 22:13 #2
Altså login informationer til meebox.
Avatar billede pstidsen Novice
12. januar 2014 - 22:14 #3
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:22 #4
ja det er oprettelse af mail, også konfigurere det til en anden e-mail udbyder ? så jeg kan bruge det Outlook fx.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:23 #5
har prøvede diverse vejledninger og jeg kan stadig ikke finde ud af det .
Avatar billede pstidsen Novice
12. januar 2014 - 22:29 #6
OK, så send oplysninger til mig. Så kan jeg evt. bruge TeamViewer til at opsætte det i Outlook.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:31 #7
okay super, har du en email jeg kan skrive til ?
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:31 #8
super har du en email jeg kan skrive til ?
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:38 #9
meebox.dk

bruger: clara_lock@hotmail.com
kode: vandmand

jeg skal have oprettet :

info@iwasherevolunteer.com
clara@iwasherevolunteer.com
paijensen@iwasherevolunteer.com

koderne Savanhu1992

tusind tak !
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:42 #10
dvdv
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 22:42 #11
meebox.dk

bruger: clara_lock@hotmail.com
kode: vandmand

jeg skal have oprettet :

info@iwasherevolunteer.com
clara@iwasherevolunteer.com
paijensen@iwasherevolunteer.com

koderne Savanhu1992

tusind tak !
Avatar billede Ackermann Nybegynder
13. januar 2014 - 11:50 #12
Hej claraaalborg,

Mit navn er Casper Ackermann og jeg er Community Manager hos Meebox. Jeg er ked af at du føler, at vores "vejledninger" har været en smule mangelfulde. Vi vil meget gerne hjælpe dig og derfor vil jeg opfordre dig til at skrive til vores fantastiske support-team via enten vores Live Chat eller ved at indsende en support ticket. Du finder adgang til supporten her: http://meebox.net/da/support/

Vi ser frem til at hjælpe dig så alt kommer til at spille :-)

Mvh
Casper Ackermann
Community Manager, Meebox.net.
Avatar billede Ackermann Nybegynder
13. januar 2014 - 11:53 #13
...Derudover vil jeg på det kraftigste fraråde dig at opgive dit password på offentligt tilgængeligt forum :-)

Mvh
Casper Ackermann
Community Manager, Meebox.net.
Avatar billede pstidsen Novice
13. januar 2014 - 11:58 #14
Hej Caper

Jeg har styr på det! Og koderne er ændret.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2014 - 12:42 #15
hej Casper,
nej skal nok have mere hjælp end det . tak for rådet .
Avatar billede Ackermann Nybegynder
14. januar 2014 - 10:31 #16
Selv tak! Du må endelig skrive hvis der er noget vi kan hjælpe med. Ellers kan du også fange os på Facebook/Twitter:
https://www.facebook.com/Meebox.net
https://twitter.com/meeboxnet

Mvh
Casper Ackermann
Community Manager, Meebox.net.