Avatar billede 300m Mester
12. januar 2014 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Playstation

Hej:)

Min søn har en + konto som har bruger på sin playstation 3. Vi har nu bestilt en playstation 4, og jeg kan forstå på ham at det nu vil koste penge at spille online på PS4 :( Spørgsmålet er så om denne + konto kan bruges når han skal spille online på den nye PS4, eller jeg skal "rippes" yderligere??

mvh
Lone
Avatar billede 300m Mester
12. januar 2014 - 13:20 #1
Undskyld...ville gerne have givet flere points, men glemte at rette dette. Skal jeg oprette et nyt spørgsmål eller....?
200 points gives for svar!!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. januar 2014 - 16:34 #2
Hej, Lone.

  Det vil givetvis blive ligesom på PS3'eren, hvor f.eks. UBIsoft har haft deres eget "online-univers", man kunne købe adgang til via uPlay - det er så blevet gjort gratis nu, men...
  Men der er ikke noget nyt som sådan at skulle til at bekymre sig om som forældre.

De bedste hilsner
Avatar billede 300m Mester
13. januar 2014 - 09:05 #3
Hej CRKrogh

Måske jeg er lidt tung i det :) men jeg forstår ikke rigtig hvad du mener? Kan min søn bruge den +konto han allerede har, eller skal man betale separat for at spille online på ps4 ?
Avatar billede 300m Mester
27. januar 2014 - 14:26 #4
Lukker