Avatar billede roedhaette Nybegynder
12. januar 2014 - 11:47 Der er 7 kommentarer

HJÆLP S:

Jeg kan ikke huske min kode til min com, altså selve bruger kontien til at logge ind på min computer. Lige nu bruger jeg gæste kontoen men ville nu meget gerne ind på min rigtige bruger. Hvad gør man ?? s:
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2014 - 11:56 #1
Du starter med at skrive hvilket styresystem du bruger svært at gætte sig til.
Avatar billede roedhaette Nybegynder
12. januar 2014 - 12:02 #2
Windows 7 ..
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2014 - 12:04 #3
Du skal kun bruge svar når du vil lukke spørgsmålet.
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2014 - 12:05 #4
Læs her der finder du sikkert løsningen.
http://www.eksperten.dk/search?category=0&q=glemt+log+in+kode+w7
Avatar billede roedhaette Nybegynder
12. januar 2014 - 12:05 #5
ja okey, er ny herinde .. så :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2014 - 12:15 #6
Når du har fået en brugbar løsning så beder du den som har løst problemet om at lægge et svar som du så godkender med et flueben oppe til højre og acceptere nede til venstre, får du ingen løsning så lægger du selv et svar som du så acceptere så får du dine point hjem igen og lukker spørgsmålet.
PS bare en oplysning.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2014 - 12:21 #7