Avatar billede ditteg Nybegynder
11. januar 2014 - 20:11 Der er 2 kommentarer

TV kan ikke tilsluttes TV med HDMI

Jeg har for nyligt købt en Asus Zenbook UX31A, og den har et micro-HDMI output. Når jeg sætter mit micro-HDMI-til-HDMI kabel i computeren og sætter til TV'et sker der ingenting. Min tidligere computer og min kærestes computer kan tilsluttes uden problem.

Computeren registrerer ikke at jeg tilslutter noget, og TV'et siger "Intet signal".

Når jeg genstarter computeren MED kablet sat i, viser TV'et det samme som computerskærmen (den sorte skærm hvor der står "starting windows") men så snart man når Velkommen siden, forsvinder signalet igen. Det siger mig at det ikke er kablet den er gal med.

Jeg har læst i andre tråde, at det kan været driveren på grafikkortet der er forældet, men den har jeg opdateret til den nyeste, så det problem burde også være udelukket.

Jeg er helt på bar bund, og håber at der er nogen herinde der har svar. På forhånd tak!
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2014 - 20:19 #1
Måske skal du ændre på opløsningen fra pc's indstillinger
http://gratisupload.dk/vis_billede/706142/
Avatar billede ditteg Nybegynder
11. januar 2014 - 21:02 #2
Det har jeg prøvet, men uden held..