Avatar billede hofix Nybegynder
08. januar 2014 - 18:21 Der er 8 kommentarer

Erfaring med www.ramforalle.dk

Hej Eksperten,

Har i torsdags købt ram hos www.Ramforalle.dk

De skriver på deres side at de leverer på 1-3 dage, dog har jeg ikke min pakke.

Har nogen af jer eventuelt erfaring med virksomheden? :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2014 - 18:29 #1
Nej jeg har ikke erfaring med siden.
De er dog registreret på Trust Pilot med en enkelt anmeldelse:
http://www.trustpilot.dk/review/ramforalle.dk
Har du fået ordrebekræftelse, og at pakken er sendt?
Avatar billede hofix Nybegynder
08. januar 2014 - 18:34 #2
Jeg har fået et ordrenummer, der står jeg skal finde min faktura igennem "login" på deres side, men af en eller anden grund så virker min bruger ikke :-/
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2014 - 19:01 #3
Har du prøvet at kontakte dem?
http://ramforalle.dk/contact-us
Avatar billede hofix Nybegynder
08. januar 2014 - 19:02 #4
Ja, men jeg har ikke fået nogen tilbagemelding :-/
Avatar billede claes57 Ekspert
08. januar 2014 - 19:10 #5
de helt almindelige KRAV som telefon og fysisk adresse er udeladt - det skal tydeligt fremgå. En postboks i Herning er ikke nok.
Hvorfor i al dulen køber du via sådanne en side - der er masser af godkendte butikker til ca samme pris.
Avatar billede LNG.DK Novice
09. januar 2014 - 11:37 #6
Har de trukket pengene? Hvis ja så snak med din bank, går ud fra der er betalt med kreditkort, og få dem til at annullere handlen hos Nets og fører pengene tilbage til dig.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
12. januar 2014 - 19:35 #7
Jeg vil gerne synliggøre, at der leveres god service fra www.ramforalle.dk - derfor vil jeg gerne høre om du ikke på nuværende tidspunkt har fået besvaret din mail angående levering?

Har du ikke bedes du sende mail på ny, og du for svar retur d.d.

I forhold til de resterende kommentarer, tages de til efterretning. Men trods alt, så har vi ikke "gemt oplysninger om vores firma på webshoppen og kontakter an os pr. mail bestræber vi os på at svare samme dag, eller senest dagen efter,
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2014 - 20:00 #8
Jeg ser frem til, at i opfylder bare et minimum af krav til ehandel. Det burde ikke tage mange sekunder at indtaste på kontakt-siden.