Avatar billede homer1985 Nybegynder
03. januar 2014 - 11:06 Der er 1 kommentar

auto tilpasses af skærm billede og lyserøde firkantet

Hej med jer.

Keg har i de sidste 3 dage sidet med at æave min ene hjemmeside og set er gåde ok. Det er min første hjemmeside keg har lavet så den er meget simpelt.  Det helle er selv læet pg ser for er den nogle ting keg ikke ved i nu. Og det er så her jeg kommer til jer.
Jeg laver hjemmesider i photoshop cc og gemer den til web og der efter åbener jeg den i DW cc og så på nettetmen jeg har 2 pproblemer jeg lave filen i en opløsning 1024*768 efter de af visninger her på siden men billedet passer ikke på alle skærm nogle af billeder er rykket en lille smule og sådan, jeg ville gerne have at den tilpasset sig automatisk vis det kan lade sig gøre?
Det andet er at jeg dår på noget computer nogle lysrøde firkantet rumt om minne knapper er det muligt at få dem væk ?

Tak for de at i tager jeg tid ril at hjælpe mig.
Min hjemmeside heder www.siac-hb.dk så lan i selv se det den ligger hos meebox vis det har nogle betydning.
Avatar billede homer1985 Nybegynder
03. januar 2014 - 11:44 #1
Jeg undskylder for de stave fejl og de taste fejl var lige lidt for hurtigt og så rr jeg lidt ordblinde