Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 18:45 Der er 14 kommentarer

Skype problem - Hjæælp!!!

Jeg fik ny computer her for 1 år siden, efter et par dage valgte jeg at installere skype. Det virkede helt fint indtil her for et halv år siden, hvor den er begyndt ikke at kunne logge ind (den står bare og er helt blå, med skype navnet øverst.)
Jeg har prøvet at slette programmet og installere det igen tusinde gange, men det virker slet ikke.
Jeg har også prøvet af følge denne her proces: http://3dv.dk/tutorials/skype-er-holdt-op-med-at-virke.html
men det virker heller ikke!

Jeg kunne sindssygt godt tænke mig at få det lavet, men jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det. Er der nogle der eventuelt kan hjælpe mig? :)
Fortsat god dag.
Avatar billede ekspertt Praktikant
02. januar 2014 - 18:56 #1
Hej Sanne;
Sker der noget, når du venter på 'Skype'? Hvor har du downloadet din version af 'Skype' fra?
Mvh
EPT
Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 19:04 #2
Hej ekspertt. Der sker overhovedet ingenting, om jeg så lader den køre hele dagen.
Jeg har hentet den inde fra skypes hjemmeside: http://www.skype.com/da/download-skype/skype-for-computer/
Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 19:04 #3
Hej ekspertt. Der sker overhovedet ingenting, om jeg så lader den køre hele dagen.
Jeg har hentet den inde fra skypes hjemmeside: http://www.skype.com/da/download-skype/skype-for-computer/
Avatar billede ekspertt Praktikant
02. januar 2014 - 19:29 #4
Du kan prøve at scanne din computer for fejl og viruser. Det vil måske få det til at virke.
EPT
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2014 - 20:31 #5
Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 20:53 #6
Øhm... Ret dumt spørgsmål, men hvodan gør man det??? :D
Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 20:54 #7
Skal jeg bare bruge mit antivirus program? For i så fald har jeg gjort det.. :)
Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 20:54 #8
Jeg kan ikke se mogen gul knap... :)
Avatar billede ekspertt Praktikant
02. januar 2014 - 21:08 #9
Ja, det kunne være en god idé at scanne hele computeren. Hvilket program bruger du desuden?
EPT
Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 21:23 #10
Avast :) Det virker stadig ikke :-(
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2014 - 22:20 #11
Du siger at det er en ny Computer 1 År går ud fra det så er Windows7 ?? og at den er fuldt opdateret!
http://gratisupload.dk/vis_billede/705868/
Avatar billede SanneP Nybegynder
02. januar 2014 - 22:48 #12
Ja, det er helt korrekt. Det må i undskylde, min fejl.. Det er fordi jeg bruger google croome :)
Nu har jeg prøvet at gøre som i skrev,(trykkede kør) og har hentet programmet igen. men det virker stadig ikke :-(
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2014 - 23:23 #13
Jeg hopper fra her alle de svar i stedet for kommentarer
Avatar billede SanneP Nybegynder
03. januar 2014 - 00:42 #14
De må da meget undskylde jeg ikke kan finde ud af denne hjemmeside. Har lige oprettet mig idag, mest af alt fordi jeg har et stort problem, jeg godt vil have løst.