Avatar billede Flaere Nybegynder
31. december 2013 - 01:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PS3 sættes til tv.

Hej Eksperten!

Jeg er en 13-årig dreng, der ærligt talt ikke ved noget om elektronik.

Jeg har en et år gammel PS3, som har været sat til mit eget fjernsyn derhjemme altid.

Jeg havde så i dag bestemt mig for at tage den med op til min far. Jeg sætter batteriet til i stikkontakten og det jeg formoder hedder "scart stikket", fra tv'et til ps3'en. Så skifter jeg over på AV, men skærmen bliver bare sort.

Nu har jeg siddet med det i en halv times tid uden at finde en løsning.

Løsningen er sikker meget, meget simpel, men forstår mig bare ikke på sådan noget. ;-)

Her skulle vist nok være et billede af stikket: https://dub109.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=a3bbc339-71b5-11e3-94a0-1cc1dee82614&Aux=44|0|8D0D3D98C40F070||0|0|0|0||53&cid=e82265905455c60c&maxwidth=220&maxheight=160&size=Att
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2013 - 12:00 #1
Hej
Kan godt forstå du vil spille nu du har taget din ps3 med til din far.
Men det er ikke tilladt at have flere tråde kørende om det samme emne.
Jeg har i den anden tråd lagt en ny besked til dig du skal besvare.
Hvis du vil uoloade billeder vi skal se på gør det over gratisupload:
http://gratisupload.dk/
Du bør lukke denne tråd her igen ved at lægge næste indlæg som svar og lukke igen.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Flaere Nybegynder
31. december 2013 - 12:52 #2
Jamen okay da..
Lavede egentlig bare en ny tråd, for at kunne lægge billedet ind.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2013 - 13:28 #3
Det kan du jo også gøre i den oprindelige tråd :-)
Avatar billede Flaere Nybegynder
31. december 2013 - 15:04 #4
Okay, vidste jeg bare ikke. ;-)
Men skal selvfølgelig nok lukke den nu.