Avatar billede Pepsi1953 Nybegynder
28. december 2013 - 12:19 Der er 4 kommentarer

Kan man installere eksterne skabeloner i Wordpress

En bekendt har ønske om at oprette en netbutik. Hun har på nettet fundet en WP-skabelon (til nethandel)som hun vil købe. Hendes webhotel tilbyder en WP, men her er der tilsyneladende kun muligt at bruge en af de gratis skabeloner som følger med WP. Spørgsmålet er nu: Er det muligt at lægge en købt ekstern skabelon ind i WP, og i så fald hvordan?
Avatar billede 2Mida Praktikant
28. december 2013 - 12:40 #1
Det kan du sagtens - du uploader og intallerer skabelonen i WP kontrolpanel.

Jeg har dog ikke hørt om webhoteller der kun tillader deres egne gratis skabeloner, men du bør dobbeltchecke
Avatar billede Pepsi1953 Nybegynder
28. december 2013 - 12:55 #2
Tak for svaret.
Jeg kunne nu heller ikke selv forstå hvis man kun kunne bruge de gratis skabeloner, men jeg måtte melde pas overfor hvordan man skal installere sin købte skabelon.

Håber jeg må kontakte dig direkte, HVIS jeg løber i nye problemer med installeringen?
Avatar billede 2Mida Praktikant
28. december 2013 - 13:20 #3
Du skal bruge kommentar funktionen indtil du beder en bidragsyder om at lægge et svar du kan bruge!

Når du køber en skabelon følger der en "How to install" guide med, men du skal være obs på hvilke WP versioner der understøttes af netop denne skabelon. De fleste udbydere har en support funktion, så du kan spørge dem inden om skabelonen understøtter din WP og netbutik løsning!

Løber du ind i problemer opretter du et nyt spørgsmål her på eksperten, så kommer der hjælp
Avatar billede Pepsi1953 Nybegynder
28. december 2013 - 13:29 #4
Mange tak.
Mon ikke jeg nu kan løse problemet. Tak for hjælpen.