Avatar billede Jolles Professor
27. december 2013 - 19:40 Der er 1 løsning

iPhone 4S afspille lydbog fra DR mp3

Jeg KAN ikke finde ud af iTunes!!
Har downloaded 3 lydbøger fra DR, lagt dem på harddisken i zipper, åbnet i iTunes, hvor de ligger i et rod under musik.
Skulle kunne få dem over i lydbøger, men det kan de altså ikke komme, da fanen "lydbøger" ikke er på det skærmbillede DR mener skal være på min win7-pc.
Fisket dem over i iPhone 4S, men hvert afsnit skal åbnes separat, og der skal klikkes på "slå mobildatata til". Ville helst høre dem på pc'en, men de ligger jo ikke i rækkefølge.
Kan heller ikke få filerne over i iPod'en.
Kan nogen i dette højlærde forum løsrive sig fra al årstidens dejlige, fede mad, og komme med et løsningsforslag?
Glædelig jul til alle.
Avatar billede Jolles Professor
04. februar 2014 - 09:00 #1
ingen svar - så må jeg gi mig selv points og komme ud.