Avatar billede max-payne Nybegynder
14. december 2013 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bundkort drivere

Jeg har fået et bundkort af min gode ven.
Gigabyte GA-MA78GM-S2H,  Rev. 1.0
Jeg kan hente Windows 7 drivere på gigabyte's hjemmeside.
Er drivere til Windows 7 de samme som bruges til Windows 8 Pro ???
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. december 2013 - 00:23 #1
Kik på gigabytes hjemmeside, er de ikke tilgængelig til windows 8 så er der ikke så meget andet at gøre end at prøve, virker det så virker det, og ikke, tja, bare ærgerligt.

Send eventuelt en besked til support og hør, måske de ved det, mht. fejl, bugs osv.
Avatar billede max-payne Nybegynder
17. marts 2014 - 17:26 #2
Nej, der er ikke noget der virker.
Så da du ikke kan finde ud af at hjælpe så får du ingen point.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
09. august 2014 - 12:31 #3
Held og lykke med det.