Avatar billede Senmann Nybegynder
14. december 2013 - 14:23 Der er 2 kommentarer

Spil der crasher

Hej

Mine spil er begyndt at crashe, når jeg spiller hopper computeren ud i windows og kommer med flg. meddelse:

Et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked hvis der findes en løsning

Den gør nu med Fifa manager 2014 og Asassins creed 4.

windows 7
Alienware m17x

Kan nogen hjælpe please???

mvh.
Avatar billede DellLytter Nybegynder
16. december 2013 - 16:11 #1
Hej Senmann

Prøv at opdater dine driver, specielt BIOS, Chipset & Video driver. Du finder de seneste her: http://dell.to/IZMwQ8. Indtast blot servicetag og siden finder automatisk de relevante drivers til din maskine.

Du kan også prøve at køre en PSA, for at teste maskinen for eventuelle hardwarefejl. Dette gøres ved at trykke F12 ved opstart, og vælge "Diagnostics".

Såfremt du får en fejlkode her, eller det ikke hjælper at opdatere driverne, så send mig gerne dit servicetag i en privat besked, så ser jeg nærmere på sagen.

//Karina
#IWork4Dell
Avatar billede DellLytter Nybegynder
19. december 2013 - 11:03 #2
Er der blevet ændret noget på maskinen for nylig? F.eks. nye spil eller apps der er installeret?

Jeg vil starte med at råde dig til at prøve at lave en system restore, til et tidspunkt før problemet startede. Evt. via gendannelspunkt for 2 uger siden. Du kan få hjælp til dette her: http://dell.to/1cd9DU8

Lad mig endelig vide, hvis dette ikke hjælper.

//Karina
#IWork4Dell