Avatar billede Emilie12 Nybegynder
13. december 2013 - 11:19 Der er 2 kommentarer

Hjælp til ny bærbar - tusind tak!

Hej, jeg skal købe en ny bærbar primært til skolen.

Det vigtigste for mig, er at den er hurtig og ikke hacker, når jeg har mange programmer (word, excel, adobe, onenote, explore, sticky notes, outlook m.m.) åbne på samme tid.

Jeg har selv kigget lidt på de her:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE59386120/lenovo-ideapad-g505s-barbar-computer

https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/lenovo/g580-2189-8gb-core-i7-15.6%E2%80%B3-1gb-m%C3%B8rkebrun-h%C3%A5rlinje%282%29.html

Kan I fortælle hvilken en af dem, som passer bedst til mig? Eller en helt anden bærbar i samme prisleje?

Tusind tak!
Avatar billede Blandy Praktikant
13. december 2013 - 13:03 #1
Jeg ville nok vælge lenovoen. Men synes nok en core i 7 processor er ubruglig til skolearbejde, så lidt spild af penge.
Avatar billede naitsabes Nybegynder
14. december 2013 - 18:12 #2
Mon ikke man kan finde en billigere en, hvis ikke du kræver quadcore gaming halløj.

Jeg bruger selv en tilsyneladende udgået thinkpad, og den kan sagens have de nævnte programmer åben på samme tid.