Avatar billede Jesper123124 Nybegynder
10. december 2013 - 22:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til HTML/HTML5 og CSS (Muligvis også PHP og MySql)

Jeg er er begyndt med og arbejde en del med disse ting. Jeg er 15 år gammel (På lørdag) og er fast besluttet på og blive en "Haj" til HTML/PHP/CSS. Jeg støder dog af og til ind i nogle problemer som jeg godt kunne bruge hjælp til. Så det jeg søger er en form for "læremester" som jeg kan gå til hvis jeg har problemer med mit HTML eller hvis jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på. Det bliver en person som jeg vil lytte til og tage imod erfaring fra. Jeg håber på en spændende oplevelse, hvor vi evt kan snakke over skype så jeg kan blive den "haj" til HTML som jeg en dag drømmer om og blive. Mit store mål er og starte firma med programmering som formål.

Med venlige hilsner
//Jesper Eybye
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2013 - 22:45 #1
Hvorfor ikke benytte fx eksperten til dine spørgsmål - på den måde for du input fra flere fremfor bare én, som du ikke engang med sikkerhed ved om selv er haj?
Avatar billede Jesper123124 Nybegynder
29. april 2014 - 08:56 #2