Avatar billede nico8183 Nybegynder
07. december 2013 - 19:21 Der er 6 kommentarer

Bærbar til gymnasiet(STX)

Hej jeg skal til næste år starte på Gymnasiet(STX)
Derfor ville jeg gerne ha en ny computer til skole brug.
Krav:
Der kan spilles spil som League og Legends og Trackmania.
Den skal være let, med lang batteri levetid,den skal ikke larme og helst ikke veje mere end 1,5 kg.
Så skulle den helst gerne kunne køre statistik programmer og andre gymnasie programmer uden problemer.
Budget 8 tusind.
Har haft kigget lidt på http://www.sony.dk/product/vn-pro/tab/overview
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede nico8183 Nybegynder
07. december 2013 - 19:24 #1
Meget gerne med 13 tommer
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. december 2013 - 23:03 #2
jeg ved ikke om det kun er mig men jeg kan ikke se nogle specs. på den masikne overhovdet andet end det skulle være en Intel I7 der sidder i.

Gymnasie brug og 13" hænger i mine øre ikke sammen men om det er fordi jeg helst vil op på 15" som min ved jeg ikke.

men ellers kunne denne være et bud byg evt lidt om på den
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714200010&gruppe=visionnotebook
Avatar billede nico8183 Nybegynder
09. december 2013 - 20:30 #3
Hvilke ekstra dele, synes du så jeg skal tilføje?
Avatar billede sadolin1978 Novice
10. december 2013 - 14:38 #4
overvej en 250Gb SSD samt 16 Gb ram i stedet for 8 derud over ved jeg ikke hvilke programmer du skal bruge og kan derfor ikke vide om det er nok
Avatar billede nico8183 Nybegynder
10. december 2013 - 21:58 #5
Jeg regner bare med de to spil,og så den skulle kunne køre de programmer jeg skal bruge på STX. :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. december 2013 - 20:27 #6
ok den skulle kunne trække spillende men kender ikke STX studiet så ved ikke hvilke programmer der benyttes men skulle du være bekymret for om du har lagerplads nok kunne denne være en mulighed.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714250010&gruppe=visionnotebook

den har vist også et bedre grafikkort lav samme ændringer og tilføj evt. en HDD nr. 2 samt opgradere det trådløse netkort