Avatar billede sjat Nybegynder
06. december 2013 - 16:54 Der er 1 løsning

Udfordringer ifht. Facebook app (https)

Hej,

Jeg er ved at lave en Facebook app, der kort fortalt skal være en side hvor indholdet bliver iFramet ind i en Tab på Facebook.

Jeg er blevet fortalt at mit problem er at mit domæne skal være https for at kunne gøre dette. Men det er det vist ikke. Det er et ganske almindeligt domæne (coolsneakers.dk) hostet hos One.com.

Er der nogen af Jer der har et råd til hvordan jeg kan løse mit problem, eller evt. kan henvise til en billig (hvis ikke gratis) løsning hvor jeg evt. vil kunne få hostet den ene html side det drejer sig om.

På forhånd tak!

/Anders

Jeg er ikke særligt teknisk mindet, så bær over med mig hvis min beskrivelse af problemet er magelfuld eller svær at forstå.
Jeg havde også svært ved at finde den helt rigtige kategori til det her spørgsmål.
Avatar billede sjat Nybegynder
06. december 2013 - 18:54 #1
På grund af tidspres endte jeg med at lave en gratis app på www.shortstackapp.com