Avatar billede Slettet bruger
05. december 2013 - 14:47 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Webmaster er gået under jorden

HEJ EKSPERTER,

Vores webmaster er smuttet og kan ikke findes. Nu er problemet så
Vi mangler ALT

Websitet er netop grogrammeret færdigt og  så har webmaster mister alle koder
Det er hostet hos godaddy

Vi har brug for hjælpe til at finde ud af følgende:

1. Hvilke koder skal vi bruge
2. Kan man resette koder

Webmasteren er admin og vi har ingen rettigheder

tak
Avatar billede repox Seniormester
05. december 2013 - 15:05 #1
Hvilken løsning er der tale om og har du adgangen til GoDaddy?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2013 - 17:28 #2
skriv en mail til GoDaddy support - hvis du ikke får hul igennem til sitet, så vil du vel heller ikke betale for domæne hos dem. Så overtal dem til at danne ny adgangskode (så den gamle webmaster ikke har adgang) og sende login-data til dig.
Du skal bare bruge ftp-adgang, så kan du hente alle filer og lave en kopi af databasen. Hvis det er et CMS-system, så skal du også skifte adgangskode på det.
Avatar billede moddi100 Seniormester
05. december 2013 - 21:38 #3
Hvad menes med at webmaster har mistet alle koder og er væk? Er der tale om blot et par dage eller længere tid? Er webmasteren blevet betalt eller ej?
Avatar billede larsen45 Juniormester
06. december 2013 - 08:18 #4
Der må da være en backup af filerne et sted, enten på webhotel, eller hos webmaster hvis i finder ham, eller et helt 3 sted.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2013 - 13:17 #5
Kender ikke løsningen. Webmaster har oprettet alt men det indebærer hosting
siden er oppe her:http://zdomu-dodomu.pl/
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2013 - 13:19 #6
Han siger han har mistet koderne og kan ikke gør noget.... Og er nu stoppet med at svare telefonen. Tror han er syg - han lover og lover og intet sker.....

Nu kan vi ikke vente mere og må selv tage over....
Meget træls for alle parter
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2013 - 13:20 #7
Der findes het sikkert backup et sted - men Godaddy svarer ikke mails eller telefon.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2013 - 13:23 #8
Webmaster er betalt - og alle aftaler er selvfølgelig overholdt fra vores side. Han er bare "ude af stand" til at arbejde og er ikke typen som erkender det men flygter

Han Kan ikke og vil ikke hjælpe os!
Så trist
Avatar billede moddi100 Seniormester
06. december 2013 - 16:59 #9
Hvis navn står webhotellet i ?
Avatar billede nissen2630 Novice
06. december 2013 - 20:42 #10
"Hvis navn står webhotellet i ?" : http://whois.domaintools.com/zdomu-dodomu.pl
Avatar billede moddi100 Seniormester
07. december 2013 - 14:58 #11
Jeg tænkte nu mere på selve webhotellet - ikke domænet. Står webhotellet i udviklerens navn, ja så tror jeg ikke der er meget hjælp at hente fra webhotellet af. Måske hvis man viser dem nogle af jeres e-mails, men så igen. For dem vil det jo se ud som om du prøver at overtage et domæne med indhold, der tilhører en anden.

PS: Du skal ligge dine indlæg som "Kommentarer" ikke "Svar".
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2013 - 17:53 #12
Det er både webhotel og domæne som ligger hos Godaddy

Jeg venter og ser om Godaddy svarer.

Og indtil da skriver vi også til webmaster næsten hver dag og håber at han vil hjælpe på et tidspunkt selvom forbindelsen er næsten helt tavs....

Tak