Avatar billede mYaz Nybegynder
03. december 2013 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En Fejl i login script.

Hej alle. Jeg er lidt blank på det her login script jeg har mig her. Når jeg prøver at køre det manuelt siger den "<1871, 4> Der opstod en Microsoft VBScript-kørsel sfejl: Klassen understøtter ikke automation 'GetObject'" Nogen der har en ide til hvad der kan gøre for at løse den?

Ps. det er på en arbejds computer, det er på alle bruger profiler der prøver at logge på, så kommer den op i cmd med den fine tekst.

Alt hjælp er godt!
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2013 - 15:03 #1
jeg vil gætte på linjenummer og tegn i scriptet - dvs fejl ved 4. tegn i linje 1871.
Avatar billede mYaz Nybegynder
19. december 2013 - 14:05 #2
Giv et svar som tak for svaret :)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2013 - 14:11 #3
bare luk selv
Avatar billede mYaz Nybegynder
25. december 2013 - 20:42 #4
gg den er lukket