Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
01. december 2013 - 23:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Macbook air. Bliver meget varm og larmer, uden den bruges.

Hej overskriften siger vidst det hele :). Nogen som har en ide til hvad det kan være

Den er ca. 3 år gammel.
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
01. december 2013 - 23:08 #1
Det er blæseren der lamer...
Avatar billede FastEthernet Novice
02. december 2013 - 00:09 #2
Har du prøvet at blæse den ren for støv?
Avatar billede KennethLykke Mester
02. december 2013 - 15:09 #3
Du kan kontrollere din blæser med programmet smcFanControl. Der kan du selv bestemme hvor hurtigt blæseren skal køre samtidig med at du får et overblik over den indre temperatur.

Derudover er det en rigtig god ide at åbne den og blæse den ren for støv som FastEthernet skriver. En dåse med luft kan du købe i de fleste computerforretninger (og sikkert også bilka/føtex/kvickly).
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
02. december 2013 - 15:20 #4
Tak til FastEthernet.

Du havde ret, rensede lige min blæser med en støvsuger, og nu virker den igen fortrindeligt :)

Skriv gerne et svar så kan du få dine points.
Avatar billede FastEthernet Novice
02. december 2013 - 15:48 #5
Det får du her.

Fremover bør du benytte trykluft, da du kan risikere at beskadige maskinen ved at støvsuge den pga. statisk elektricitet.