Avatar billede Baun92 Nybegynder
28. november 2013 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LG vs Samsung

LG: http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv/led/coolgear-47la740v

Versus

Samsung: http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv/led/samsung-ue46f8005

Skal bruges til gaming, sport, film og generelt tv.

Mht. holdbarhed, billedkvalitet, value for money, etc., hvilket TV er så bedst? Jeg er virkelig splittet mellem disse to TV.
Avatar billede Blandy Praktikant
28. november 2013 - 14:59 #1
Går stærkt ud fra du ikke har været ude og se de produkter fysisk? En ting er at se hvilken der har bedst specs på papiret, men selve billede via billedeprocessoren er en helt anden sag.

Vil stærkt anbefale at du finde dem i en butik og for set forskellen. Elgiganten fører både lg og samsung. Så mon ikke de har ´netop de to modeller i butikkens show-wall?
Avatar billede Blandy Praktikant
28. november 2013 - 15:01 #2
men ellers kig her på flatpanels købsanbefalinger: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738 her er din samsung i hvertfald anbefalet.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. november 2013 - 15:26 #3
der er bare et ret stort problem i at gå ud og kigge på produktet for det set up der er i alminde butikker og supermarkeder er skrammel

og viser ikke billedekvaliteten som den reelt er.

så du skal i en hifi butik for at være sikker på at du får det mest optimate setup at kigge på

Så engang et tv i Føtex og øv det var dårligt at kigge på - så en uge senere var jeg i hifi klubben hvor de havde de samme tv tilslutte med ordenlige kabler og kalibreret  etc. og her blev jeg faktisk lidt imponeret og måtte lige check model nummer 2 gang
Avatar billede Blandy Praktikant
28. november 2013 - 15:36 #4
Du kan stadig tjekke for slør mm. Plus du kan bede som at sætte et andet medie på, feks fra antenne til hd materialle og selv skrue på instillinger hvis det er det du ønsker.

En desideret kalibreing af fjernsynet får du heller ikke selv. I hvertfald ikke hvis du snakker i en prof udgave. Kabler ikke rigtig noget at sige hvis det er digitalt. Medmindre vi snakker i to vidt forskellige teknologier i forhold til datatransfer.
Avatar billede Baun92 Nybegynder
19. december 2013 - 11:05 #5
.