Avatar billede Baun92 Nybegynder
28. november 2013 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Surround sound.

Hej Eksperter.

Jeg regner med, i den nærmeste fremtid, at købe nedenstående TV:
http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv/led/samsung-ue46f8005

Det skal bruges til lidt forskellige ting: se fodbold, gaming, film, osv. så jeg vil gerne have noget ordentligt lyd ved siden af, gerne surround sound. Derfor spørger jeg jer, om I kan anbefale et specielt sæt som bare sparker røv mht. kvaliteten? Det må gerne være inden for en vis prisgrænse, vil helst ikke bruge mere end 2500 kr. på det. Kan gå så højt som 3000kr hvis det virkelig er ondt.

På forhånd tak :)
Avatar billede Blandy Praktikant
28. november 2013 - 14:37 #1
Altså med et budget på 3000 kommer man ikke rigtig nogen steder med hensyn til et komplet surround sound system. Så skal det være fordi du køber et kompakt sæt.

Men i min verden skal der brugers minimum dit budget bare på en av reciever.
Avatar billede Baun92 Nybegynder
28. november 2013 - 16:05 #2
Behøver måske heller ikke at være surround sound, bare nogle højtalere som forbedrer lydkvaliteten markant. Hvis man kan få det til omkring 2500 og det gør en stor forskel, så er jeg game.
Avatar billede Baun92 Nybegynder
19. december 2013 - 11:05 #3
.