Avatar billede kfec Seniormester
27. november 2013 - 11:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tablet Denver TAD-10021 med Android er rooted, hvordan undrooter man? den.

Hej jeg har en Tablet Denver TAD-10021 med Android 4.0.4 og har stofa som bredbånd, de har apps til at se tv på sin tablet men den kommer frem og siger det ikke virker fordi enheden er rooted, hvordan undrooter man? den, kan jeg det??
Avatar billede chalde Seniormester
27. november 2013 - 11:58 #1
Avatar billede cyberspace Nybegynder
27. november 2013 - 15:56 #2
har faktisk same issue på min tablet så vil da prøve programmet
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. november 2013 - 19:03 #3
har checket programmet og virker for mig så nu kan jeg se stofa webtv
Avatar billede kfec Seniormester
29. november 2013 - 01:00 #4
Jeg ka sku ikke lige få den til det, her på stående fod :-( men der er lige et par ting jeg skal have prøvet..
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. november 2013 - 08:42 #5
installerede programmet og klikkede på det første menu punkt - godtnok forsvand mit stofa webtv ikon men gik ind i googlestore  og startede det derfra så kunne jeg klikke på kanaler og afspille
Avatar billede kfec Seniormester
20. januar 2014 - 23:06 #6
Der kom en app update fra stofa der løste problemet.