Avatar billede Nicolain-e Nybegynder
25. november 2013 - 08:47 Der er 2 kommentarer

Åbne programmer i Mac OSX

Hej derude,

Jeg har et lille problem på mit Macbook. Den vil ikke lade mig åbne nogle applikationer, og siger at det ikke kan åbnes fordi det er fra en ukendt udgiver. Det er sket for mig før, men primært ved programmer jeg har hentet på nettet forskellige steder. Men idag, hentede jeg en ny widget til den fra Apples hjemmeside. Jeg hentede den nye softwareopdatering, Mavericks for nogle uger siden, så den er up to date.

Men da jeg ville åbne den widget jeg havde hentet, sagde den med en fejlmeddelelse, at programmet ikke kunne åbnes fordi det var ukendt udgiver og dato?

Hjælp mig, det er faktisk ret træls og ved ikke hvad jeg skal gøre der!?

Vh. Nicolai :)

[img]/Users/nicolainystrup-eriksen/Desktop/Skærmbillede 2013-11-25 kl. 08.36.00.png[img]
Avatar billede kop Nybegynder
25. november 2013 - 09:00 #1
du skal gå i systeminstillinger . gå til sikkerhed & anonymitet. gå gå til generelt tillad programmer hentet fra  der er så 3 punkter du kan vælge  ...og vupti du kan vælge Alle så køre det
Avatar billede Nicolain-e Nybegynder
25. november 2013 - 09:09 #2
Fedt! Tak! Så virker det ihvertfald nu! :)