Avatar billede Firespray Nybegynder
24. november 2013 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lag i spil (BF4 TF2 osv.) - Yousee 60/12

Som overskriften siger så har jeg lag i bf4 fx. når jeg sprinter, så  står den stille i 2 sek. og derefter ryger jeg tilbage hvor jeg stod 2 sek før. Og samme problem har jeg haft i TF2. De servers jeg har joinet har jeg haft en ping på omkring 20-30.

Det er kommet efter jeg fik nyt net, fra yousee på 60/12.
Her er min speed test: http://www.speedtest.net/my-result/3113823563

Har tænkt over det kunne være nettet som der var noget galt med, eller en ny nvidia driver som jeg downloade nogenlunde samtidig.

Så jeg ville høre om nogle jer vidste noget?

(Har en rimelig god pc - CPU:i7, garfikkort:gtx 680.
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
24. november 2013 - 14:32 #1
Tror det har noget med dit grafikkort
Avatar billede Firespray Nybegynder
24. november 2013 - 16:55 #2
Ved du hvad jeg kan gøre for at fixe det igen?
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
24. november 2013 - 19:52 #3
hej du der jeg kan se at det lager når du spille bf4 og tf2 det er noge med dig grafikkort du skal købe et nyt der bedre jeg vil anbefale at du køber hos komplett
Avatar billede Firespray Nybegynder
25. november 2013 - 19:30 #4
UPDATE: Min bror har samme problem, så jeg får ringet til yousee og snakker med dem om det. Lukker tråden her, men tak for jeres indlæg :)
Avatar billede Firespray Nybegynder
25. november 2013 - 19:30 #5
Sådan
Avatar billede HKW Nybegynder
25. november 2013 - 19:58 #6
Får du store udsving, hvis du pinger routeren?

ping -t x.x.x.x
Avatar billede Firespray Nybegynder
27. november 2013 - 13:10 #7
Jeg snakkede med Yousee og han sagde at jeg fik store udsving angående ping, så de sender en ny router til mig :)
Avatar billede HKW Nybegynder
02. december 2013 - 17:43 #8
Har du modtaget den?
Avatar billede Firespray Nybegynder
03. december 2013 - 22:14 #9
Ja, jeg fik en ny Router. Det viste sig at det ikke var routeren men netværksdelingen der gjorde routeren mærkelig.