Avatar billede LarsVard Nybegynder
22. november 2013 - 12:50 Der er 2 kommentarer

D-Link router som access point?

Jeg har problemer med at bevare den hurtige fiberforbindelse trådløst, når jeg sætter min nye pc (lenovo) i dockingstationen. Og jeg har ikke mulighed for kabel.

Kan jeg bruge min router D-link som et 'access point' - eller er det bedre at købe et netgear eller fx Linksys 3000? Eller...?
Avatar billede Blandy Praktikant
22. november 2013 - 12:52 #1
kommer meget an på hvad model d-link det er. Og hvor langt der er fra din AP til din bærbar. Kunne også være du bare skulle købe dig en med repeater funktion i?
Avatar billede LarsVard Nybegynder
22. november 2013 - 12:58 #2
D-link dir635

Der er ca. ti meter fra loftet, hvor fibernetkassen står og ned til min pc. Men igennem et par mure og en del bøger.

hvad er repeaterfunktion?

Jeg har brugt netgear (til ca. 300kr) - men det gav heller den fornødne stabilitet.

jeg er blevet rådet til at købe linksys 3000.