Avatar billede Asteinov Nybegynder
21. november 2013 - 08:30 Der er 4 kommentarer

Termografi på IPad

Kan man tage varmefoto på en IPad og i så fald hvordan ? Mh Alice
Avatar billede sonalias Seniormester
21. november 2013 - 09:53 #1
Det korte svar er nej, det lange svar er, med en lang række filtre og forstærkere, ja... Kan ikke svare sig
Avatar billede finb Ekspert
21. november 2013 - 15:38 #2
Nej, sensoren skal være varmefølsom.
Thermo-kamera er dyrt, lej et !
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. november 2013 - 21:47 #3
Jeg har set en app der kan tage termiske billeder, den hedder Photo Booth.
Avatar billede Asteinov Nybegynder
05. januar 2014 - 17:47 #4
Som jeg ser det, er det ikke rigtige termiske billeder, men mere et rød filter.
Jeg har set et kamera til 1000 kr, men det viser kun graderne og ikke et termisk billede, som kan bruges til mennesker, det koster mindst 10 000 kr, kan lejes for 1500 i døgnet, men alles isse er konstrueret til huse ikke til at måle temperaturforskelle på mennesker - eller dyr. Mh Alice